FB groep (Jouw recht van spreken) is een farce.

Een paar dagen geleden ben ik verwijder van de groep (Jouw recht om hypocriet te zijn) , ik ben beticht als een Homo hater, Homofoob, nazi, ik was egoïst en arrogant ......reden?? simpel ik weiger om Homoseksualiteit te zien als iets natural en normaal .......Voordat ik verder gaat wil ik duidelijk maken, dat niemand hoor aangevallen te worden op basis van zijn geaardheid, geloof of oorsprong.
Ik hebt niks tegen homo's of transseksuelen, ik ben niet hier om mensen te beoordelen. haat te zaaien of een ander te discrimineren .Ik confronteer mensen met feiten op basis van principe en moraal,vooral de laatste 2 want ik merk dat deze wereld de draad kwijt is als het gaat om deze punten .

Als we moeten definiëren wat is normaal of natural
Natural volgens Wiki - natuurlijk, puur, onbewerkt, ongekleurd
Dus alles dat tegen natuur in gaat , Nep haar,nagels, lichaam verbouwen, huid bleachen zelfs je haar knippen .....,en ook gevoelige onderwerpen als abortus,incest of homoseksualiteit. Iedereen heeft de recht om zijn leven te leven volgens zijn eigen idealen ...maar betekent dit dat jou idealen automatisch mij idealen worden om dat de massa dat vindt?? Maar waarom is het zo belangrijk om normaal of natural te blijven? Nou de basis principe is dat de mens is gemaakt naar gelijkenis van god ,heilige boeken als de Thora ,bijbel of quran kunnen dit allemaal ondersteunen.
Als we kijken naar de aarde, die is 4,54 miljard jaar oud, de aarde is ontworpen
in perfectie, je zou denken dat na zoveel jaren waarom is de aarde nooit uitgevallen.., ik bedoeld wat zal gebeuren als we morgen wakker worden en al de planten zijn dood ?? of wat zal er gebeuren als de aarde stop met draaien??
We staan er niet bij stil ,hoe perfect ons aarde is en ook ons lichaam .Als ik het geheim van het leven mag verklappen in 1 woord, dat woord is Balans .Ik weet zeker dat je termen hebt gehoord als Jing & Jeng, I and I en andere dit houdt in dat alles is in balans ,daarom hebben we een zon en een maan, de aarde en de zee,een moeder en een vader, deze kennis komt van onze voorouders
die hebben het geheim van het leven ontcijferd en gedeeld met de aarde. Dit is ook
de reden waarom vaak oude inheemse bevolking nog steeds in harmonie leven met de aarde.
Back to the topic - De mens heeft veel vooruitgang geboekt door de tijden heen , zodanig dat hij zich boven deze principe op steeg, de mens ging de aarde repliceren
en een artificiële vorm van gemaakt , hij waande zich god ,en zette een nieuwe lijst met principes en moraal. In deze wereld alles wat natural en normal wordt afgekeurd, in deze wereld werd het moraal een collectieve beslissing en werd gebruikt voornamelijk om eigen agenda punten als, lust,ego,wraak of macht in te vullen........Het hoor allemaal bij de nieuwe plan Full Mind Control

Als we kijken in de geschiedenis is homoseksualiteit altijd geweest ,we weten
van veel verhalen van bv oude Egypte of Babylonië of vroege beschaving als Rome of Griekenland waar homoseksualiteit algemeen was geaccepteerd en geoefend
zo weten we ook Bijbelse verhalen van Sodom en Gomorra ,waarin god vuurbalen
gooide op deze heidense praktijken.

 Homoseksualiteit bestaat dat is een feit, homo zijn is geen misdaad , maar het is meer een chemische onbalans in de natuur.
je kan het een mutatie noemen zover niks aan de hand. Het probleem begint wanneer men deze praktijk gaat verheerlijken en goed praten ,dan is de grens tussen realiteit en de waarheid vervaagd en dit is precies wat aan de hand is.
De westerse beschaving is gemaakt op deze grijze vaag van bedrog ,want het draait
allemaal op mass control . Ze hebben die hele aarde upside down gezet en zo de mens ingesloten.Heel veel van ons herken ons zelf niet meer maar proberen continu
het massa te volgen ,want we zijn gehypnotiseerd met dingen als materieel ,lust of ego en we volgen en accepteren alles bang om voor ons zelf te denken of dat mensen ons gaat beoordelen.Wanneer JE BANG bent om tegen morele onderwerpen als homoseksualiteit of abortus te praten ,dan is er duidelijk iets mis met je common sense , wanneer je vindt dat homo's zijn een feest is dat je iedere jaar moet vieren ,dan is er iets mis met je common sense, wanneer je vindt dat 2 mannen ,(die in de natuur nooit een kind kan krijgen) 3 kleine kinderen mag adopteren en opvoeden, dan is er iets mis met je common sense .....


Ik wil weer zeggen ik ben geen homofoob, ik geloof dat er families zijn opgevoed door homo stellen ,die de beste intentie voor hebben , maar dat staat los van het feit
dat een kind in balans heeft zijn vader en zijn moeder nodig om ook in balans op te groeien ,dus een homo stel kan nooit een normale familie vervangen.
Ik kan met nog veel meer voorbeelden komen ,hoe getwist deze westerse denkbeeld is ,waarom geeft de mens zijn zoon leven voor een denkbeeldige grens? waarom mogen politie en regering mensen doden om te wijzen dat doden van mens verkeerd is.....? waarom worden kinderen met down syndrome bij geboorte gedood? waarom worden ze gesteriliseerd? waarom hebben de mensen met Down Syndrome niet ieder jaar een parade om te vieren???
zijn ze minder of meer dan homo's?? Nee ik kan je vertellen er is veel meer aan de hand ,dit houdt allemaal met een grotere doel - maar over dit zal ik een ander keer
in verdiepen.......

Comments

Popular posts from this blog

Homoseksualiteit en de Illuminati